niedziela, 8 września 2013

Migawki

Niedzielny poranek to dobry czas na przegląd migawek z ostatnich dwóch tygodni. Kupiłam bluzę w Vero Modzie, już dawno chciałam jakąś mieć, ale zależało mi na tym, żeby nie była zbyt obszerna i sportowa, ta jest idealna. Poza tym uwielbiam motyw kwiatowy. Kosztowała (po przecenie) tylko 45 zł. Rozpoczął się rok szkolny, zaraz zacznie się akademicki, sklepowe półki uginają się od słodkich zeszytów, ołówków, kredek, zakreślaczy – uwielbiam takie rzeczy, ale niestety zakończyłam edukację więc zaszyty są dla mnie raczej zbędna, ale w końcu znalazłam idealne zakładki indeksujące (1,99 w biedronce) – są wykonane z cieniutkiego plastiku, nie rwą się i świetnie trzymają kartki. Takie nic, a jak cieszy ;) Jesień to czas herbaty, połączenie karmelu z bananem jest oczywiste, ale jak dobrze smakuje! Moja wygrana w konkursie na blogu u Ani (klik) bardzo się cieszę, zwłaszcza z lakieru. W zeszłym tygodniu moje paznokcie znów zdobiły kropeczki. Wczoraj wykorzystałam w Tesco kupon z joy’a (-20%), za spodnie i leginsy, które wyglądają jak spodnie zapłaciłam 68 zł. Takie ceny to ja lubię, a dzisiaj wybieram się na kolejne zakupy;)


Miłego dnia!  

13 komentarzy:

  1. Herbata toffee i banan? O mamo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smakuje świetnie, a pachnie jeszcze lepiej :)

      Usuń
    2. Polecam ciasto Banoffee, jeśli lubisz takie połączenia ;)
      Mam identyczne zakładki ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. jak ją tylko zobaczyłam wiedziałam, że bez niej ze sklepu nie wyjdę :)

      Usuń
  3. Z Dilmah uwielbiam wersję gruszka+pomarańcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię;) w zasadzie wszystkie herbaty z Dilmah mi smakują:)

      Usuń
  4. fajna bluza, też lubię wszelkie artykuły papiernicze, a przydałoby się już z tego wyrosnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy kiedykolwiek z tego wyrosnę ;)

      Usuń
  5. Ja uwielbiam karteczki indeksujące.

    OdpowiedzUsuń