czwartek, 26 września 2013

Banany na włosy;)

Odkryłam ostatnio kilka dobrych produktów do włosów. Zacznę jednak od tego, który najbardziej przypadł mi do gustu - odżywka bananowa z The Body Shop dosłownie powala zapachem. Pojawi się jeszcze w ulubieńcach tego miesiąca, ale postanowiłam, że wcześniej opublikuję o niej coś więcej, bo zdecydowanie na kilka słów pochwał zasłużyła. 


Odżywka poza cudownymi walorami zapachowymi, ma bardzo dobry skład (w którym banany są na miejscu drugim, jest również lecytyna i olej kokosowy, nie znajdziemy tutaj np. silikonów) i niestety felerne opakowanie. Twarda, plastikowa butelka jest w zasadzie jedyną wadą produktu – odżywka jest bardzo gęsta (konsystencją przypomina mi banana rozdrobnionego w blenderze, zapachem też) i trudno ją wycisnąć, zdecydowanie lepiej sprawdziłby się tutaj słoiczek. 


A teraz najważniejsze czyli działanie. Odżywka wygładza, nawilża, sprawia, że włosy są miękkie i super błyszczące! Do tego oczywiście ułatwia rozczesywanie i nie obciąża włosów. Stosuję ją na dwa sposoby – pod czepek na godzinę albo na kilka minut, w obu przypadkach sprawdza się identycznie. Bezproblemowo rozprowadza się po włosach i równie łatwo zmywa. Jest idealnym uzupełnieniem mojej aktualnej pielęgnacji włosów. Kosztuje 25 zł, ja kupiłam ją w promocji (zapłaciłam za szampon z tej samej serii, a odżywką dostałam gratis). Jest warta każdej złotówki i bez wątpienia będę do tego produktu wracać jeszcze nieraz ;) Bananowy zapach wypełnia całą łazienkę (na włosach utrzymuje się cały dzień) i wprawia mnie w dobry nastrój, jest słodki ale w naturalny, nie chemiczny sposób. 

6 komentarzy:

  1. Chętnie bym ją wypróbowała :) Niestety zlikwidowali w Krakowie sklep marki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam;/ szkoda, bo wiele kosmetyków z TBS jest wartych uwagi.

      Usuń
  2. Dużo dobrego już wcześniej o niej czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele dobrego już o niej słyszałam, ale chyba wszyscy najbardziej rozpływali się nad zapachem :D Osobiście jeszcze nie próbowałam, ale to tylko kwestia czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest boski, działanie świetne więc polecam:) szkoda tylko, że spece z TBS pakują gęste odżywki w takie beznadziejne opakowania;p

      Usuń