piątek, 16 sierpnia 2013

Szóstka

Miało być pięciu wspaniałych, ale żadnego z tych lakierów nie mogłam pominąć, z tego powodu przedstawiam ulubioną letnią szóstkę. Oczywiście w takim zestawieniu musiała się znaleźć jakaś mięta, pięknie wygląda solo albo w połączeniu ze złotym topperem. Idealnie podkreśla opaleniznę. Nie mogło również zabraknąć niebieskiego (ten kolor kojarzy mi się z cukierkami m&m) oraz koralowego (flormar wiecznie żywy). Zresztą zobaczcie same:


Golden rose nr 236 ten kolor to moim zdaniem połączenie miety z pistacją, wygląda bardzo ładnie do opalonej skóry, niestety trzeba aż 3 warstw żeby lakier całkowicie pokrył płytkę paznokcia.
Rimmel 840 blue eyed girl intensywny niebieski, bardzo długo się utrzymuje (bez top coat’u nawet 5 dni), trzeba jednak pamiętać o zaaplikowaniu lakieru bazowego ponieważ bardzo barwi płytkę, raz o tym zapomniałam i nie mogłam domyć paznokcia przez kilka dni.


Golden rose nr 101 więcej na jego temat przeczytacie (i zobaczycie) TU.
Delia coral prosilk nr 33 intensywny róż, więcej na jego temat możecie przeczytać TUTAJ.


Flormar nr 402 mój lakierowy ulubieniec mam go już kilka lat, a jego konsystencja dalej jest taka sama, nie zgęstniał, a wiek w żaden sposób nie wpływa na jego długość utrzymywania się na paznokciach, kryje też bardzo dobrze.
Miss sporty nr 452 kolor jest typowo wakacyjny, niestety nie znoszę tych szerokich pędzelków, utrudnia mi to malowanie.


Na koniec moje dzisiejsze paznokcie: rimmel 840 blue eyed girl, a na serdecznym palcu rimmel 500 caramel cupcake razem z topperem z maybelline mino colo rama 48 honey crystals.



A bez jakich kolorów Wy nie wyobrażacie sobie lata?

11 komentarzy:

  1. Flormar wyjatkowo piekny egzemplarz wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mi się podoba ten kolor, że prawdopodobnie będzie to pierwszy lakier, który wymaluję do końca:)

      Usuń
  2. Pierwszy i ostatni bardzo w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma lata bez miętowego lakieru:)

      Usuń
  3. Wszystkie super, Flormar najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolory, szczególnie wpadł mi w oko Miss Sporty, bo ostatnio zafiksowałam się na korale i pomarańcze XD Natomiast bardzo lubię 60-tki Rimmela. Jak dla mnie ideał z drogeryjnej półki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo lubię 60 z rimmela, jestem jeszcze ciekawa tej serii salon pro:)

      Usuń
  5. bardzo przyjemna kolorystycznie szóstka :) mam niebieski lakier rimmel, ale strasznie farbuje skórki przy zmywaniu...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś malowałam sobie każdy paznokieć na inny kolor, nie użyłam żadnej bazy i ten niebieski rimmel tak mi zafarbował płytkę paznokcia, że za nic nie mogłam go zmyć, kilka razy zmywałam paznokcie i nakładałam lakiery w innym kolorze, a ten jeden dalej był zafarbowany;/ dopiero po kilku tygodniach, jak już mi prawie odrósł do połowy, udało mi się go domyć.

      Usuń
  6. Golden Rose to moj typ koloru na lato ;)

    OdpowiedzUsuń