niedziela, 11 sierpnia 2013

Migawki

Zdjęcia z ostatnich dwóch tygodni. Żel pod prysznic to artykuł pierwszej potrzeby, w sklepie z produktami z Niemiec kupiłam dwa żele marki Balea (mango i mandarynka) uwielbiam je za piękne zapachy. W Realu produkty z serii Ultra Doux były w promocji jeden za 3,99 zł więc postanowiłam przetestować inne wersje odżywki (siła 5 roślin oraz granat i drożdże piwne). W lidlu kupiłam jedną książkę, reszta jest z biblioteki, niestety czasu na czytanie mam coraz mniej. W biedronce skusiłam się na silikonową formę do tarty i niemal od razu upiekłam tartę z pomidorami i mozarellą.



Miłego popołudnia. 

10 komentarzy:

  1. Oj, widzę mojego ukochanego Nesbo!
    Przeczytałam wszystko co wydane w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jego pierwsza książka którą czytam (z pewnością nie ostatnia!), zostało mi dosłownie kilkadziesiąt stron i nie pójdę spać dopóki nie przeczytam do końca:)

      Usuń
    2. Wszystkie są warte przeczytania!
      Ale powinno się je czytać w pewnej kolejności raczej ...

      Usuń
    3. wiem, że nie zaczęłam od pierwszego tomu, ale i tak książka bardzo mi się podobała. Zaległości nadrobię:)

      Usuń
  2. Czekam na recenzję "Kobiety z bursztynowym amuletem" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak przeczytam to na pewno o niej wspomnę:)

      Usuń
  3. Kuedys uwielbiałam lody świderki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale to było kilka lat temu i zupełnie o tym zapomniałam, ale siostra mi przypomniała:)

      Usuń
  4. Uwielbiam odżywkę z drożdżami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi, bo kilka razy użyłam tej zielonej i mnie nie powaliła.

      Usuń