sobota, 6 lipca 2013

Wyprzedaże

Tegoroczne wyprzedaże – zwłaszcza w sklepach z ubraniami i akcesoriami – nie powalają. Nie wiem jak to jest, ale jak stwierdziła moja przyjaciółka rozglądają się po Reserved „tyle ciuchów na wieszakach, a nie ma co wybrać”. Dlatego moje zakupy ograniczyły się do dwóch sztuk – biała bluzeczka z koronką (camaie przeceniona z 99 zł na 49 zł) oraz duża kremowo-czarna torba (reserved przeceniona z 139 zł na 49 zł). Torebka jest porządnie wykonana, w środku ma tylko jedną dużą zapinaną na zamek saszetkę, minusem jest to, że nie ma żadnej osobnej kieszonki np. na telefon.



Zniechęcona zwiedzaniem różnych sklepów wstąpiłam do empiku, gdzie od niedawna dostępne są rzeczy z Flo (uwielbiałam ten sklep, jak mogli je zlikwidować?!), promocje były spore bo aż 50 %. Kupiłam sobie wazon z bardzo ciekawym „wygniecionym” motywem (12,90 zł po przecenie 6,45 zł) oraz dwa obrazki utrzymane w pastelowej kolorystyce (oba przed przeceną kosztowały 14,90 zł, zapłaciłam za każdy 7,45 zł). Lubię kupować dodatki do domy, a najlepsze jest to, że za trzy (śliczne) rzeczy zapłaciłam tylko 21 zł ;) 


Miłego weekendu! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz