sobota, 13 lipca 2013

Migawki

Przez ostatni tydzień remont dosłownie mnie pochłonął, ale na szczęście dobiega końca (jeszcze tylko brakuje mebli do kuchni)! Od wczoraj trwa akcja gruntowne sprzątanie, mam dłonie wyschnięte na wiór, stopy w podobnym stanie, ale dzisiaj wieczorem robię porządne, długie spa. Mam też do nadrobienia zaległości blogowe. Mój ulubiony zestaw bransoletek na lato, nowa różowa piżamka, paznokcie pod kolor, biedronkowa sól do kąpieli (dzisiaj będę testować)!



***

Zapomniałabym! Nie mam szczęścia w rozdaniach, ale żeby wygrać trzeba brać udział, prawda? Rozdanie u Iwetto trwa do jutra. Poniżej dobroci do wygrania: 



Miłego weekendu! 

3 komentarze:

  1. Urocze kropeczki! Pokaż mani z bliska ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam teraz fazę na kropki, jak doprowadzę paznokcie do lepszego stanu to pokażę mani z bliska :)

      Usuń