piątek, 5 lipca 2013

Ciemna śliwka

Chwilowo cierpię na przesyt jasnych, pastelowych kolorów lakierów do paznokci, naszło mnie na coś ciemniejszego, co oczywiście chciałam mieć na już. Wizyta w małej drogerii zaowocowała zakupem lakieru z golden rose nr 101 za całe 3 zł, ale żeby mu smutno nie było dokupiłam top coat quick dry z tej samej firmy w cenie 6,70 zł. 



Lakier w buteleczce ma piękny ciemnofioletowy kolor, w zależności od światła lekko wpadający w granat. Zakochałam się totalnie ;) niestety lakier jest typowo żelowy i do pełnego krycia potrzebujemy aż trzech warstw, z uwagi na niziutką cenę oraz wymarzony kolor wybaczam mu ten mały feler. Produkt jest wyposażony w wąski pędzelek. Wiem, że jest wielu przeciwników takiego rozwiązania, ale ja zdecydowanie wąskie pędzelki preferuję ponieważ pozwalają na dokładną, precyzyjną aplikację, nie mam małych paznokci ale szerokim pędzelkiem maluję bardzo nieumiejętnie i zawsze lakier rozlewa mi się na skórki. Generalnie emalie od golden rose na moich paznokciach wytrzymują maksymalnie 3 dni, z tego ten dzień ostatni to istna masakra, z tego też powodu (i z ciekawości, i zachęcona niską ceną) kupiłam top coat. 

Muszę go jeszcze trochę protestować z innymi lakierami zanim wyrobię sobie opinię, jednak to, co już teraz mogę powiedzieć – ciemna śliwka pokryta jedną warstwą rzeczonego top coatu wytrzymała 6 dni, to prawie cały tydzień! Owszem lekko starły się końcówki, ale tragedii nie było, lakier mi nie odprysnął z żadnego paznokcia, co w przypadku palców wskazujących obu rąk jest u mnie normą. Mam nadzieję, że w duecie z innymi lakierami będzie się sprawdzał równie dobrze. 

2 komentarze:

  1. Świetny kolor, zazdroszczę bo takiego akurat nie mam ... ale jeszcze nie wiem czy oznacza to zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku oznaczało to zakupy :)

      Usuń