wtorek, 16 lipca 2013

AA 30+ przeciwzmarszczkowo – nawilżający krem pod oczy

Jak sama nazwa wskazuje krem przeznaczony jest dla kategorii wiekowej 30+, do trzydziestki trochę mi jeszcze brakuje (dokładnie 4 lata), ale szukałam kremu, który porządnie nawilży skórę pod oczami. Zawsze starannie wybieram krem do tej partii twarzy ponieważ mam wrażliwe, skłonne do podrażnień oczy, najlepiej byłoby testować tego typu produkty na próbkach, ale nie wiem jak Wy, ja nie dostaję ich zbyt często. A opinie znalezione w sieci nie są zbyt pomocne, ponieważ moim zdaniem w kwestii podrażnienia, zaczerwienienia i innych tego typu reakcji każdy musi przetestować dany produkt organoleptycznie, inaczej się nie dowie. Po latach doświadczeń szerokim łukiem omijam produkty w formie żelu, ponieważ zawsze powodują u mnie łzawienie, pieczenie i zaczerwienienie oczu. 


Krem z serii wrażliwa natura na szczęście łagodnie obchodzi się z moimi oczami – wcale mnie nie podrażnia. Produkt jest bezzapachowy, nie zawiera barwników ani parabenów, ma dość bogatą konsystencję (idealnie nadaje się na noc), jeśli chcemy używać go na dzień musimy poczekać aż się wchłonie (można sobie w tym czasie zjeść śniadanie, albo wypić poranną kawkę, generalnie warto odczekać te 10 minut) ponieważ inaczej może się rolować. W kwestii przeciwzmarszczkowej nie jestem wstanie stwierdzić czy produkt działa (ponieważ w okolicach oczu nie mam zmarszczek, yeee!), ale uważam, że dobrą profilaktyką przeciw zmarszczkom jest nawilżanie, nawilżanie i jeszcze raz nawilżanie. A w tym temacie krem sprawdza się naprawdę bardzo dobrze – po aplikacji skóra jest miękka i elastyczna, znika nieprzyjemne uczucie ściągnięcia.



Produkt zapakowany jest w miękką plastikową tubkę, zakończoną wygodnym aplikatorem – jest to mój ulubiony sposób pakowania kremów do oczu. Możemy wycisnąć malutką kropeczkę produktu (więcej nie trzeba) na palec, albo prosto pod oko. Krem kupiłam w promocji za 8,99 zł w Rossmannie, ale nawet w regularnej cenie (ok. 13 zł) nie jest drogi. Reasumując krem dostaje ode mnie ogromny plus za to, że nie podrażnia i doskonale nawilża. Jest bardzo wydajny, będę go używała jeszcze przez kilka miesięcy, aż sięgnę dna. 

2 komentarze:

  1. ooo, a przed chwilą czytałam o kremiszczu pod oczy też z AA, ale z serii ECO ;) Tamten jest trzy razy droższy, więc może tego spróbuję najpierw? Zobaczymy... jeszcze muszę zmęczyć swój z Alverde ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na całe szczęście jeszcze nie mam problemu ze zmarszczkami :) Bardzo sobie jednak cenię kosmetyki AA

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń