środa, 12 czerwca 2013

Zakupy

Nie wiem dlaczego, ale lubię czytać/oglądać posty z zakupami innych dziewczyn, bez względu na to, czy są to kosmetyki, akcesoria, ubrania czy książki. Po prostu lubię i już. A przy okazji można coś ciekawego zobaczyć, zainspirować się i ostatecznie też kupić. Postanowiłam, że w czerwcu nie będę kupowała żadnych kosmetyków, ponieważ w maju poszalałam i obecnie niczego mi nie brakuje, jednak fundusz pozostał, trzeba go na coś przeznaczyć! Oto co ostatnio kupiłam: koszulka z napisem ‘bad is the new good’ (sinsay 24,90), bluzeczka w azteckie wzorki (19,90 przeceniona z 39,90 terranova), czarne spodnie z zaszewkami czyli moje ulubione chinosy (49,90 przecenione z 79,90 h&m). 


Na wizytę w ikei nie trzeba mnie długo namawiać – biały lampion (12,90) zestaw talerzy obiadowych i miseczek z motywem fioletowych kółeczek oraz jeden talerz stylizowany na starą, babciną zastawę (7,90), tea lighty żebym miała co palić w lampionie, szklany wazon, który wygląda jak butelka na mleko (3,90) i najlepsza rolka do ubrań.


1 komentarz:

  1. Wszystko mi się podoba, ale chyba najbardziej bluzeczka z Terranovy :D najbardziej kolorowa wśród innych rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń