wtorek, 4 czerwca 2013

Mleczko z bio olejkiem arganowym

O produkcie z Ziaji wspomniałam w ulubieńcach maja, ale zdecydowanie mleczko zasłużyło na osobną notatkę. Kupiłam je zachęcona pozytywnymi opiniami na blogach, poza tym cena 11 zł za 500 ml zachęca do przetestowania.


Zacznijmy od opakowania – największy (i jedyny w tym temacie) plus za wygodną pompkę, która aplikuje odpowiednią ilość produktu i nie rozpryskuje go na wszystkie strony świata. Buteleczka jest wyprodukowana ze słabego, miękkiego i generalnie beznadziejnego plastiku, który wygina się i dosłownie załamuje w rękach, naklejka się odkleja i marszczy (nie mam pojęcia dlaczego), poza tym firma Ziaja zdecydowanie powinna popracować nad szeroko pojętym „dizajnem”. Produkty mają w przeważającej mierze dobre, ale opakowania fatalne. Ja wiem, że biały kolor i minimalizm to niejednokrotnie bardzo eleganckie i ładne połączenie, ale zdecydowanie nie w tym przypadku.

Rozpisałam się o opakowaniu podczas gdy liczy się wnętrze. W tej kwestii na szczęście jest zdecydowanie lepiej. Produkt ma gęstą, bogatą, troszkę tłustą konsystencję, która bardziej przypomina treściwy balsam niż drogeryjne mleczko. Mimo takiej konsystencji bardzo dobrze się rozprowadza, nie rozmazuje (czego bardzo nie lubię) po skórze i szybko wchłania. Największą zaletą tego mleczka jest to, że po aplikacji skóra jest odżywiona, nawilżona i wygładzona. A efekt na mojej ekstremalnie suchej skórze utrzymuje się do następnej aplikacji (czyli całą dobę). Ziaja robi wszystko to, co charakteryzuje dużo droższe masła do ciała. Mleczko ma bardzo delikatny zapach, na skórze praktycznie nie wyczuwalny. Jestem z tego produktu bardzo zadowolona, to moje kosmetyczne odkrycie roku. Z pewnością będę do niego wracać, obecnie mleczko w zestawie z kremem do twarzy z tej samej serii można kupić w superpharm w cenie 8,99 zł. 

4 komentarze:

  1. Widziałam tę promocję, ale nie wzięłam bo nie lubię kremów do twarzy Ziaja :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja miałam jeden z serii "ulga" i byłam z niego zadowolona:)

      Usuń
  2. kiedyś na pewno spróbuję, ale w ostatnich dniach nagle przybyły mi 4 balsamy, więc poczekam z zakupem ;) Bardzo lubię krem do twarzy Ziaja z bio olejkiem z awokado. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja zużywam balsamy z prędkością światła, dlatego cztery nowe nie wykluczają zakupu piątego;)

      Usuń