niedziela, 9 czerwca 2013

Migawki

Kolejny tydzień za nami. Prawie cały czas padał deszcz, stąd zdjęcie różowego parasola. Malowanie paznokci mnie uspokaja, truskawki poprawiają humor, a czekolada milka karmelowa idealnie pasuje do gorzkiej kawy, bo solo jest niesamowicie słodka. Zrobiłam cynamonową płukankę do włosów (na ok. pół litra gorącej wody dałam dwie łyżki cynamonu, poczekałam aż woda ostygnie, przelałam płukankę przez szmatkę, żeby nie mieć na włosach cynamonowych kawałków) ładnie podkreśla brązowe refleksy/pasemka. Podczas robienia porannego makijażu mój najukochańszy rozświetlacz z catrice spadł na kafelki w łazience i jak widać rozpadł się na kawałeczki! Oczywiście dalej będę go używać bo nie spotkałam jeszcze godnego następcy.


4 komentarze:

  1. Ooo i ja truskaweczki już zasmakowałam w tym sezonie. Przykro mi z powodu rozbicia rozświetlacza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jest się taką niezdarą jak ja to niestety tak to się kończy, ale bardzo go żałuję.

      Usuń
  2. Nigdzie nie mogę dorwać tej Milki, ciągle trafiam na batony ;] A truskawami też się opycham :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też przez długi czas nie mogłam jej nigdzie znaleźć, aż w końcu trafiłam na nią w żabce:)

      Usuń