niedziela, 2 czerwca 2013

Migawki

Koktajl bananowy i musli z jogurtem jagodowym. W tym tygodniu jak zawsze zrobiłam sobie małe, domowe spa, żel pod prysznic o zapachu brazylijskiego mango powala;) Przeczytałam książkę, wczoraj z okazji dnia dziecka dostałam od mamy czekoladę i lizaka, sama kupiłam sobie w prezencie spódnicę w intensywnym kolorze różu. Na zdjęciu tego nie widać, ale ma długość maksi, dwie kieszonki, jest wykonana z bardzo przyjemnego, mięciutkiego materiału. Teraz tylko czekam na ładną pogodę, żeby ją założyć.



Długi weekend się już kończy, nie lubię tego. 

4 komentarze:

  1. Co to za Milka? To jakaś nowość? Muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie też jej wczesniej nie widziałam w sklepach. Składa się z warstwy mlecznej i białej czekolady. Pyszna:)

      Usuń
  2. Hej! Nominuję Cię do Liebster Blog:
    http://wmoimczasiewolnym.blogspot.com/2013/06/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) jak tylko będę miała chwilę opublikuję odpowiedzi na pytania:)

      Usuń