środa, 1 maja 2013

Urodziny


30 kwietnia ubiegłego roku napisałam pierwszego posta, a to oznacza, że wczoraj mój blog skończył rok! Wiem, że wiele dziewczyn pisze od kilku lat, ale dla mnie ten jeden rok sporo znaczy. Jak zaczynałam pisać dawałam sobie kilka miesięcy (dwa, trzy), minął rok, a ja tak bardzo przyzwyczaiłam się do pisania tutaj, że obecnie nie wyobrażam sobie tego, że kiedyś ta przygoda się skończy.
Prowadzenie tego bloga sprawia mi ogromną przyjemność, wiem, że jeszcze sporo muszę się nauczyć (chciałabym robić lepsze zdjęcia, lepszym sprzętem), ale dzisiaj chciałam Wam podziękować za czas, który poświęcacie na to, żeby przeczytać moje notki. Każdy komentarz, mail, wyświetlenie sprawia mi wielką radość! Raz jeszcze dziękuję.





4 komentarze:

  1. Wszystkiego NAJ NAJ z okazji roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj naj !! Ja czekam na rocznice mojego bloga a jeszcze troche mu brakuje :P

    OdpowiedzUsuń