piątek, 10 maja 2013

Ulubieńcy kwietnia


Czas na trochę spóźnionych ulubieńców kwietnia. Jak, co miesiąc w kilku słowach przedstawiam kosmetyki, które dobrze mi w tym czasie służyły. 


Z kolorówki w tym miesiącu najczęściej sięgałam po paletkę Sleek Au naturel – pisałam to już kilkanaście razy, ale pozwolę sobie na koleje powtórzenie – to idealny zestaw cieni do codziennego makijażu do szkoły/pracy, kiedy wstaję rano i nie mam czasu na nic wymyślnego i skomplikowanego nakładam na powieki jeden, góra dwa cienie i gotowe. Poza tym zwykłego, matowego brązu używam do podkreślania brwi. Słynny krem do rąk z l’occitane o zapachu kwiatów wiśni – trafił do ulubieńców z uwagi na przepiękny (wcale nie chemiczny) zapach, konsystencję i ekspresowe wchłanianie. Minusy? Średnio nawilża, po kremie za cenę 30 zł spodziewałam się czegoś więcej. Chciałabym perfumy/żel pod prysznic/ balsam do ciała o tym zapachu. Jest urzekający. Pozostając w temacie nawilżania – multilipidowy krem odżywczy pharmaceris – ideał, nie ma ciężkiej konsystencji, szybko się wchłania, super nawilża, ma dużą pojemność, nie jest też przesadnie drogi. Ideał. (więcej na jego temat tutaj). L’biotica biovax serum wzmacniające z witaminą a+e o tym kosmetyku więcej wspominałam tu. Pięknie pachnie, bardzo ładnie wygładza i ujarzmia włosy, jeden z moich ulubionych produktów na niezdyscyplinowane końcówki. Flos-lek krem maseczka seria do skóry z problemami naczyniowymi – (więcej tutaj) kolejny świetny produkt (w końcu o to chodzi w ulubieńcach, prawda?) koi zaczerwienioną skórę i wzmacnia naczynka. Przez pierwszy tydzień stosujemy go codziennie, następnie według potrzeb, ja obecnie używam go raz w tygodniu. Na sam koniec masełko do ust nivea caramel cream – pięknie pachnie, dobrze pielęgnuje usta, nie jest tak dobry jak tisane, ale wiosną i latem kiedy moje usta nie są skrajnie przesuszone całkiem dobrze się sprawdza. Oczywiście pięknie pachnie, ma ogromną pojemność (19 ml!), kosztuje ok. 10 zł. Mam ochotę na wersję z maliną. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz