sobota, 11 maja 2013

Migawki


Tydzień po majówce był ciężki, ale na szczęście już weekend. Z okazji urodzi dostałam ulotkę z yves-rocher. Znowu poszłam na zakupy (teraz już nic nie kupuję! Przynajmniej prze najbliższy miesiąc), mleczko z olejkiem arganowym z ziaji użyłam już kilka razy i jestem z jego działania bardzo zadowolona (a kosztowało tylko 11 zł). Buty na koturnie z ccc w beżowym kolorze, będą idealne na lato. Bardzo podoba mi się kiedy kobiety chodzą w butach na wysokich obcasach, ja niestety do nich nie należę (obcasy masakrują moje biedne stopy, zakładam takie buty wyłącznie na wesela/komunie), dlatego stawiam na dużo wygodniejsze koturny. Wczoraj po pracy poszłam uzupełnić zapas wycofanego ze sprzedaży w biedronce płynu micelarnego. Na sam koniec dzisiejsze śniadanie, uwielbiam sobotnie poranki, można smażyć jajecznicę albo robić tosty w piżamie, sam spokój ;) 

Miłego weekendu! 

2 komentarze:

  1. Piękne buty! za 11 zl też bym brała :D Dzisiaj jadę po zapas micelka, będę za nim tęsknić jak już zniknie z półek ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) też będę tęsknić za tym micelem, wątpię żeby udało mi się znaleźć kolejny tak dobry produkt w tym przedziale cenowym.

      Usuń