piątek, 24 maja 2013

Mango i kokos


Zaaplikowałam sobie właśnie masełko z the body shop o zapachu mango – i mimo tego, że stwierdziłam, że nie będę więcej o tych masłach wspominać na blogu (ile można pisać o tych samych właściwościach?) – nie mogłam się powstrzymać i napisałam tą krótką notkę.


To, co sprawia, że zawsze będę wracać do tych masełek to fantastyczne zapachy, nie ma takiego, który by mi się nie podobał, a jak wiadomo wybór jest ogromny – malina, jagoda, cytryna, truskawka, czekolada, wanilia, kokos, papaja, mango, brzoskwinia (a do tego jeszcze edycje limitowane!). Po aplikacji otula nas przyjemna, długo utrzymująca się na ciele woń, a co najważniejsze – nie jest to sztuczny, chemiczny zapach odświeżacza do toalety. Z tego powodu masła z the body shop są moim zdaniem idealnym uzupełnieniem domowego spa – niezawodnie poprawiają mi humor. Kolejne plusy tbs zbiera za praktyczne słoiczki (dzięki czemu możemy wygrzebać produkt do końca), wykonane z twardego plastiku, bardzo estetyczne szaty graficzne i żywe kolory opakowań. Do tego masła wspaniale nawilżają, pozostawiają skórę gładką i miękką. Jak nie lubić tych produktów? Gdyby były tylko trochę tańsze.
Obecnie w mojej szafce znajduje się wersja kokosowa (bardzo gęsta, zbita konsystencja, długo się wchłania, słodki zapach) i mango (lżejsza konsystencja, szybciej się wchłania, zapach jest słodki, ale z lekko cierpką nutą). 

4 komentarze:

  1. Kurczę nie miałam nigdy nic z TBS, cena jak dla mnie jest zaporowa. No ale może kiedyś... chętnie użyłabym takiego masła, by się przekonać, czy faktycznie jest takim bardziej luksusowym kosmetykiem.
    Zapraszam do siebie! Pzdr. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zakwalifikowałabym tych maseł jako typowo luksusowe produkty, ale to nie zmienia faktu,że są wspaniałe;) cena jest zaporowa, dlatego zawsze kupuję je na promocjach za połowę ceny, albo trzy za dwa.

      Usuń
  2. Ojej moje da zapachy które ubóstwiam w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja najbardziej lubię zapach kokosa;)

      Usuń