wtorek, 7 maja 2013

Focus na brwi


Majówka skutecznie wybiła mnie z rytmu regularnego blogowania, generalnie jestem ostatnio trochę oderwana od rzeczywistości i po tych kilku dniach wolnego jakoś ciężko mi się ze wszystkim ogarnąć. A tematów do opisania na blogu jest całkiem sporo. Dzisiaj kilka słów (wdrażam się powoli;) o produkcie do stylizacji brwi. 


Na samym początku muszę zauważyć, że moje brwi wcześniej trochę zaniedbywałam, nie w tym sensie, że ich nie regulowałam i nosiłam krzaki, raczej chodzi mi o to, że nie podkreślałam ich w żadne sposób ani kredką ani cieniem. Błąd, ponieważ ładnie „zrobione” brwi nadają twarzy wyrazistości. Ja w tym celu używam cienia z paletki sleek’a au naturel oraz brązowego żelu do stylizacji brwi z wibo. Produkt jest zapakowany w ten sam sposób co zwyczajna maskara. Produkt dostępny jest tylko w jednym kolorze, moim zdaniem to taki odcień szarobrązowy, pasujący dla dziewczyn o ciemnej prawie oczu (szatynki, brunetki), zdecydowanie będzie za ciemny dla blondynek. Żel bardzo dobrze utrzymuje włoski w miejscu, zabarwi brwi, może być stosowany w połączeniu z kredką/cieniem albo solo (w obu opcjach dobrze się sprawdza), utrzymuje się cały dzień, nie rozmazuje się, nie rozpływa. Jest tani (w promocji zapłaciłam za niego coś ok. 6 zł) i dostępny w Rossmannie. Jedyny minus to szczoteczka, a właściwie wielka szczota, trzeba się do niej przyzwyczaić i na początku uważać ponieważ możemy sobie niechcący domalować brwi tam, gdzie ich nie mamy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz