środa, 10 kwietnia 2013

Wiosenne paznokcie


Jeszcze śnieg leży na chodnikach, ale wiosna już ewidentnie wisi w powietrzu;) Dzisiaj szybki przegląd propozycji na wiosenne paznokcie:


Propozycja do szkoły i pracy, jasnoróżowy lakier i złoty drobny brokat tylko na jednym palcu. Uwielbiam takie zestawienie, jest kobiece i eleganckie, nadaje się na każdą okazję.


Trochę szaleństwa czyli połączenie dwóch intensywnych, energetycznych kolorów: różu i koralu. Może jest bardziej letnie niż wiosenne, ale ja nosiłam taki zestaw często w ostatnich tygodniach. Poza tym nie ma to jak trwałość lakierów z flormaru, są nie do zdarcia!


Gradient w tych samych kolorach, co poprzedni manicure. Zdecydowanie trzeba go jeszcze dopracować, ale sam zamysł uważam za ciekawy.


I na koniec najbardziej „odjechany” pomysł – każdy paznokieć z innej „parafii”, są kropki, wzorki i brokat. Bardzo na bogato i po jednym wieczorze zmyłam tą wariację, nie czułam się w takim manicure dobrze, chociaż u innych bardzo mi się podoba. 

2 komentarze: