wtorek, 2 kwietnia 2013

Ulubieńcy marca


Pamiętacie jak kiedyś wspominałam, że mam w zapasie tyle żeli po prysznic, że mogłabym nimi wypełnić półkę w Rossmannie? Od kilku miesięcy sukcesywnie zużywałam zapasy (jestem z siebie dumna) i tak oto w końcu przyszła kolej na żel z serii adidas for woman. Kupiłam go w zestawie z innym, tamten zużyłam od razu, pięknie pachniał cytrusami, natomiast ten  kilka miesięcy spędził w szafce, nie wiem dlaczego, ale jakoś nie byłam do niego przekonana. Kiedy już go odkopałam i użyłam pierwszy raz byłam zachwycona, przede wszystkim zapachem, pachnie jak ekskluzywne perfumy (niestety nie wiem jakie), do tego ma gęstą, kremową konsystencję, dobrze się pieni i nie wysusza skóry.


Korektor Bell Multi mineral anti-age ratuje mnie każdego ranka! Jestem nieszczęśliwą posiadaczką cieni pod oczami, a ten produkt dobrze je zakrywa. Nie wysusza ani nie podrażnia wrażliwej skóry pod oczami. Wytrzymuje cały dzień, dostaje też plusa za lekką konsystencję i łatwą aplikację. Do tego ma jasny kolor, odpowiedni do karnacji wielu Polek i niską cenę (ok. 10 zł).
O zaletach szamponu z jedwabiem repaire & shine Sleek Line pisałam ciałkiem niedawno (tutaj), zdania nie zmieniłam, to moje odkrycie nie tylko marca, ale pewnie całego roku. Ciężko będzie go pokonać. Dobrze myje, pięknie pachnie, kosztuje kilka złotych i jest dostępny w Hebe.
Żel głęboko oczyszczający Vichy normaderm też prezentowałam kilka postów temu (klik). Uwielbiam ten produkt, mógłby się znaleźć w ulubieńcach każdego miesiąca.
Na sam koniec masło shea do masażu. Masło zapakowane jest w ten sposób, że wygląda jak muffinka.  Produkt jest bardzo wydajny, ma zbitą, stałą konsystencję, jednak bardzo szybko roztapia się pod wpływem ciepła dłoni. Nawilża na długi czas, nawet moją ekstremalnie suchą skórę. Jak na tak bogaty produkt szybko się wchłania. Do zakupienia w Starej Mydlarni za 21 zł. 

2 komentarze:

  1. Coraz bardziej czuje chcice na korektor Bell Multi mineral anti-age :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam, że najlepsze co można zrobić z zachciankami to im ulegać :)

      Usuń