niedziela, 28 kwietnia 2013

Migawki


Cotygodniowego posta z migawkami nie dodałam wcześniej ponieważ brakło mi czasu. W piątek po pracy miałam chwilę tylko na szybki powrót do domu, prysznic, pakowanie torby i jazdę na dworzec. Weekend spędziłam z przyjaciółmi w Warszawie. Potrzebowałam trochę oderwać się od rzeczywistości – bez laptopa na kolanach, telefonu i myślenia o pracy. Zdjęć nie mam ponieważ nie zabrałam ze sobą aparatu (celowo, nie przez zapominalstwo;) Weekend upłynął nam na leniwych rozmowach, wspólnym gotowaniu i popijaniu wnia/piwa/kawki, generalnie pełen relaks. Zdjęcia z tygodnia przedstawiają przede wszystkim jedzenie (pierwsze truskawki w tym roku!), nie wiem co mnie tak naszło. Kupiłam sobie pidżamkę z miśkiem i przeczytałam książkę Picoult (zachwycająca). A teraz tylko dwa dni pracy i majówka!


6 komentarzy: