sobota, 6 kwietnia 2013

Migawki


Kosmetyczny przegląd tygodnia prezentuje się następująco: skuszona ofertą w Hebe za 8,90 zł kupiłam płyn micelarny bioderma sensibio h2o o pojemności 100 ml. Już kilka razy użyłam tego produktu i muszę przyznać, że zaczynam podzielać wszystkie zachwyty nad tym produktem. W kwietniowym numerze Glamour jest kupon, dzięki któremu możemy odebrać w sklepie trzy 10ml miniaturki kremów do rąk. Ze względu na fakt, że nie mieszkam w Warszawie, Krakowie ani innym mieście, gdzie są sklepy L’Occitane poprosiłam o pomoc przyjaciółkę. Jak zawsze okazała się niezawodna i przywiozła mi trzy miniaturki kremów: o zapachu piwonii, kwiatu wiśni i ten z 20% zawartością masła shea. Poza kremikami dostałam spore odlewki (w słoiku po koncentracie pomidorowym Łowicz;) szamponu i odżywki z serii anti hair loss salon cocount milk & biotin zapobiegającej wypadaniu włosów stymulującej wzrost nowych cece of sweden. Pięknie pachnący duet. Jeszcze raz dziękuję! Mam wspaniałych przyjaciół.  


W tym tygodniu zrobiłam sałatkę z makaronem ryżowym, kupiłam żonkile (uwielbiam typowo wiosenne kwiaty) i przeczytałam książkę „Fanaberie”. A dzisiaj mam w planach kawę, spore zakupy i wieczór z nowoodkrytym serialem „House of cards”. Miłego weekendu! 

1 komentarz:

  1. Również uważam, że żonkile to typowe wiosenne kwiatki. A Bioderma to wymiatacz.

    OdpowiedzUsuń