sobota, 20 kwietnia 2013

Migawka


Cieplejsze dni zawsze sprawiają, że mam lepszy humor i więcej energii, stąd notatniczek i zapisywanie inspiracji, różnych pomysłów oraz rzeczy, które chciałabym zrobić przez wiosnę i lato. Zmieniłam wosk yc na wiosenny „garden hideaway” – pachnie pięknie – konwaliami i świeżością! Na zdjęciach znajdują się jeszcze pędzle w kolejce do kąpieli, mus z kiwi, który dostałam od koleżanki (w ślicznym słoiczku), mój manicure z poprzedniego weekendu oraz żelki z frugo, Generalnie nie przepadam za żelkami, ale te smakują identycznie jak moje ulubione białe frugo (kokos, ananas i liczi).


Miłego weekendu! 


4 komentarze:

  1. Ja również zmieniłam zapachy z YC na bardziej świeże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na jakie konkretnie? bo szukam jeszcze kilku innych wiosennych wosków;)

      Usuń
  2. Zapach konwalii- kurczę, muszę sobie kupić taki wosk zapachowy :)
    pozdrawiam, Berries

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam:) zapalam kominek w jednym pokoju, a całe mieszkanie pachnie konwaliami!

      Usuń