poniedziałek, 1 kwietnia 2013

DIY


Dzisiaj małe do it yourself, mam dla Was banalnie prostą i tanią propozycję na przechowywanie kolczyków-wkrętek. Od dawna szukam czegoś, w co mogłabym powpinać kolczyki, chciałabym stojak na biżuterię z drobną siatką. Niestety nie znalazłam nic tego typu. Notorycznie gubiłam małe kolczyki, a przechowywanie ich luźno wrzuconych do pudełka nie do końca mi odpowiadało, bo w ten sposób kolczyki się niszczą, a przecież kupuję je po to, żeby służyły mi jak najdłużej.


Co będzie nam potrzebne: pudełko, gąbka do mycia naczyń i nożyczki. Przycinamy zwykłą gąbkę, tak aby rozmiarem pasowała nam do pudełeczka, wciskamy kolczyki i gotowe. Kolczyki nie przemieszczają się, a miękka gąbka ich nie niszczy. Wiem, że sposób jest banalny, ale uważam, że całkiem praktyczny i przydatny. Moje pudełko było pozostałością po świątecznych czekoladkach dlatego musiałam trochę przerobić pokrywkę żeby nadać jej całoroczny ‘look’ więc obkleiłam ją kremowym papierem i dodałam wycinankę w wiśniowym kolorze ;) Jeśli zrobicie podłużne nacięcia w gąbce będziecie mogły w ten sposób przechowywać pierścionki. Co myślicie o tym sposobie przechowywania biżuterii? Myślałam też o tym, żeby kupić korkową tablicę, oprawić w ciekawą ramę i w nią wpinać kolczyki, ale stwierdziłam, że sztuczna biżuteria dłużej wygląda lepiej, jeśli jest przechowywana w zamkniętym pudełku.  

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł. Chyba sama z niego skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) czasem proste rozwiązania są najlepsze.

      Usuń