wtorek, 19 marca 2013

Ogórek na oczy


Czy jestem wyspana i wypoczęta czy też nie, mam cienie pod oczami. Na szczęście opuchlizna pod oczami wystąpiła u mnie ostatni raz podczas studiów, zapewne była spowodowana mega kacem albo nauką przez pół nocy. Jednak cienie mam i nie mogę się ich pozbyć. Przyczyn jest kilka: niedobór żelaza, witaminy K, jednak najczęściej cienie pod oczami to sprawa dziedziczna. Zdaję sobie sprawę z tego, że nigdy całkowicie tych cieni nie zlikwiduję, ale przecież trzeba chociaż spróbować coś zrobić, prawda? Skóra w okolicy oka jest bardzo delikatna i wrażliwa, dlatego nie trę oczu, zmywam makijaż delikatnymi produktami i nawilżam! Po żelowe płatki pod oczy sięgam sporadycznie, przede wszystkim dlatego, że poza chłodzącym działaniem nie widzę żadnych innych efektów. 


Po purederm hydro soothing cucumber pads prawdopodobnie nie sięgnęłabym wcale gdyby nie fakt, że poleciła mi je koleżanka. Wypowiadała się o nich bardzo pozytywnie, dlatego przy okazji zakupów w Hebe wrzuciłam je do koszyka (w promocji kosztowały ok. 7 zł, cena regularna to ok. 10 zł). Płatki są wykonane z cieniutkiego materiału, który bardzo dobrze przylega do oka i możemy się spokojnie relaksować na kanapie słuchając muzyki zamiast się denerwować, że płatki nam spadają. „Ogórki” są bardzo mocno nasączone, aplikujemy je na oczy na 10-15 minut, nie ma sensu trzymać ich dłużej ponieważ po tym czasie wysychają. Bardzo przyjemnie pachną (świeżym ogórkiem), nie podrażniają, nawilżają i w widoczny sposób napinają skórę wokół oczu. A teraz najważniejsze: lekko rozjaśniają sińce pod oczami! Nie jest to spektakularny efekt photoshopa, ale kiedy ściągnęłam płatki i przejrzałam się w lusterku zauważyłam różnicę. Produkt zapakowany jest w saszetkę, którą można wielokrotnie zamykać i otwierać. Dzięki szczelnemu zamknięciu nasze ogórki nie wysychają, tylko znużone w płynie czekają na użycie. Wszystko jest dobrze przemyślane i praktyczne. Swoje 10 sztuk już zużyłam, w ofercie dostępne są róże wersje: cytryna, kiwi i truskawka.  

2 komentarze:

  1. O opuchliźnie mowa? Ja dzisiaj z tym problemem wylądowałam u lekarza.
    Płatki maja super wygląd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poza tym, że mają super wygląd płatki bardzo fajnie działają, ale nie jestem w stanie stwierdzić czy pomogą na opuchliznę.

      Usuń