piątek, 8 marca 2013

Migawki


To był ciężki tydzień, ale na szczęście mamy już weekend. W ramach terapii mającej na celu poprawę mojego humoru byłam kilka razy na zakupach. Kolczyki – „złote” serduszka, to coś czego szukałam od dawna, pasują niemal do wszystkiego. Do tego zakupiłam za całe 5,70 zł łańcuszek z zawieszką w kształcie &. Mój poprzedni portfel po kilku intensywnych latach używania dokonał żywota. Był już bardzo zniszczony i wytarty (co widać na zdjęciu), dlatego kupiłam nowy, trochę większy, ze złotym zamkiem, w karmelowym kolorze.


Z okazji dnia kobiet w pracy kwiatki i coś słodkiego. Po pracy poszłam sama sobie zrobić prezent(y) do księgarni Weltbild. Słyszałam wiele o trwających wyprzedażach i znalazłam kilka książek dla siebie. „Za zasłoną strachu” –mimo faktu, że fabuła każdej takiej książki jest do siebie bardzo zbliżona, po prostu lubię czytać o kobietach żyjących w krajach arabskich. „Przyjaciółki” to książka z typu lekka i przyjemna, czytałam jej recenzje na kilku blogach i od dawna chciałam jej się bliżej przyjrzeć. Na sam koniec „Fanaberie” – powiedzieć, że okładka tej książki bardzo mi się podoba to zdecydowanie za mało, ta okładka mnie niemal hipnotyzuje. Poza tym akcja dzieje się we współczesnej Polsce, jestem bardzo ciekawa tej książki. Skończyłam już „Pewnego dnia” Giffin, obecnie czytam „Podróż do miasta świateł. Róża z Wolskich”, ale pojęcia nie mam po którą książkę sięgnę jako po następną. Poza tym uwielbiam zapach nowych książek. A teraz najlepsze: za trzy książki zapłaciłam 27 zł! To mniej niż za jedną. A  w gratisie dostałam ogrzewacz do rąk.

***
Z okazji dnia kobiet życzę nam spokoju, chwil relaksu i więcej czasu dla siebie! 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję:) podobają mi się takie z prawdziwego złota, ale to by zrujnowało mój budżet.

      Usuń