sobota, 16 marca 2013

Migawki


Lubię pisać posty typu przegląd tygodnia, relaksuje mnie to i kojarzy mi się z weekendem. Najczęściej piszę je w piątek, zaraz po powrocie z pracy, ale wczoraj brakło mi czasu. To był dobry tydzień! Wiele dziewczyn poleca herbaty z Rossmanna, wybrałam Afrykę i jestem zachwycona – mieszanka herbat roiboos, banan, mango i ananas.  Coś słodkiego do herbaty też się znalazło. Pozostając w temacie Afryki kupiłam tea light’y pachną jak drzewo sandałowe. Zachęcona zniżkami kupiłam kwietniowe wydanie „Twojego Stylu” znajdziemy tutaj kupony rabatowe do m.in. parfois, camaieu, top secret, I am, six, triumph, vero moda (lista sklepów biorących udział w akcji). Kilka ciekawych artykułów i bardzo dużo reklam!  


Aby urozmaicić moje cotygodniowe środowe spa odwiedziłam Starą Mydlarnię. Stwierdzenie  że lubię ten sklep to stanowczo za mało! Znajdziemy tutaj mydła, sole do kąpieli, musujące kule, maski do ciała, twarzy i włosów, olejki i masła. Wszystko bardzo estetycznie poukładane i pięknie zapakowane, obsługa też ok. Kupiłam sobie czekoladową maskę do twarzy na ciepło, energizującą maskę do twarzy z olejkiem arganowym, różany olejek do twarzy oraz masło shea o zapachu cupcake.
Wczoraj wracając do domu jeszcze raz zajrzałam do księgarni Weltbild i udało mi się kupić „Cyrk Nocy” od bardzo dawna chciałam przeczytać tą książkę, ale nie mogłam jej znaleźć w sieci, a w księgarni cena 39,90 nie była zachęcająca. Przy wcześniejszej wizycie w Weltbild niestety nie było tego tytułu, dlatego bardzo się cieszę, że wczoraj wpadła w moje ręce. Zapłaciłam niecałe 10 zł! Miłego weekendu!

2 komentarze: