piątek, 1 marca 2013

Migawki


Udało mi się dzisiaj zacząć weekend już o godzinie 16:30 ;) To był bardzo intensywny tydzień: dużo pracy, a po pracy, kawa, zakupy i spotkania ze znajomymi. Znalazłam też trochę czasu na przegląd tak zwanej prasy kobiecej. Czekolada z orzechami była bardzo wskazana z uwagi na czwartkowy spadek formy. Stwierdziłam, że zasłużyłam na małe ciuchowe zakupy (ponieważ nie kupuję ostatnio prawie wcale kosmetyków, obawiam się, że zaraz nie będę miała o czym pisać!). Wspominałam Wam wcześniej (tutaj ) o moich wiosennych inspiracjach. Kurtka z h&m z rękawami z czarnej pseudo-skóry jest zachwycająca. Jeśli zapiszecie się na stronie stronie h&m na newsletter dostaniecie na maila kupon -25% na jedną rzecz. Tym sposobem zapłaciłam za kurtkę 150 zł zamiast 200 zł. Lubię takie promocje. Bardzo podobają mi się botki z taką dziurkowaną cholewką i przecieranymi czubkami, niestety kwoty w okolicach 300 zł za kawa wałek materiału to dla mnie ceny nie do przejścia. Swoje kupiłam w takim sklepie no-name za 69,90 ;) Tyle na dzisiaj, lecę się relaksować. Miłego weekendu. 


2 komentarze:

  1. Super buty! Mmm czekolada zjadła bym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) po czekoladzie zostało tylko opakowanie;p

      Usuń