środa, 6 lutego 2013

Zdzierak do stóp


Zawsze mam w domu jakiś peeling. Do ciała preferuje naturalne peelingi z kawą, ale do stóp potrzebuję ostrego zdzieraka. Paloma foot SPA cukrowy peeling do stóp z olejem winogronowym i migdałowym jest zdecydowanie tym czego szukałam. Producent zapewnia nas, że peeling „perfekcyjnie usuwa zrogowaciały naskórek, idealnie nawilża i odżywia skórę”, nie wiem w jaki sposób ten produkt miałby odżywić i nawilżyć skórę, ale całkowicie zgadzam się z tym, że jest świetnym zdzierakiem i usuwa to, co ma usunąć. Produkt należy stosować na suchą skórę, nakładam trochę produktu na dłoń i masuję, masuję, masuję (aż mnie ręka boli ;) jest bardzo wydajny, ma gęstą konsystencję, jest dosłownie wypełniony po brzegi ostrymi kryształkami cukru. Pachnie bardzo przyjemnie, przypomina mi trochę kosmetyczny zapach zielonej herbaty.


Produkt jest zapakowany w plastikowy słoiczek o pojemności 125 ml, dodatkowo zabezpieczony folią aluminiową, więc mamy pewność, że nikt wcześniej naszego peelingu nie dotykał. Ze względu na to, że produkt jest bardzo wydajny czasem stosuję go na inne partie ciała, np. na dłonie, tylko wtedy aplikuję go na mokro, co sprawia, że nadal jest skuteczny ale zdecydowanie delikatniejszy. Nie pamiętam dokładnie (ponieważ to było kilka miesięcy temu) ale podejrzewam, że kosztował ok. 10 – 12 zł. Zdecydowanie warto, ja ten produkt uwielbiam. Stosuję go raz w tygodniu, w połączeniu z maścią ochronną z witaminą A sprawił, że moje stopy są miękkie i gładkie. 

2 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za peelingami do stóp. Uwielbiam za to tarki, pumeksy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja odwrotnie ;) sięgam po tarkę dopiero wtedy, kiedy moje stopy są w opłakanym stanie.

      Usuń