niedziela, 24 lutego 2013

Zagadkowe działanie szamponu z Joanny


Zachęcona bardzo dobrym działaniem serum na końcówki z Joanny (o którym pisałam całkiem niedawno) sięgnęłam po szampon regenerująco-nawilżający z tej samej linii czyli mleko i miód z apteczki babuni. Szampon zgodnie z obietnicami producenta miał skutecznie oczyszczać włosy i skórę głowy, wygładzać włosy oraz sprawić, że będą bardziej lśniące i sprężyste.


Szampon ma dość rzadką konsystencję, jest przezroczysty, dobrze się pieni i ma przyjemny, delikatny zapach, który na włosach utrzymuje się cały dzień. Produkt zapakowany jest w białą, plastikową buteleczkę wyposażoną w wygodny korek, stylizowaną na produkty apteczne. Ma też nieco większą pojemność niż standardowy produkt – 300 ml. Cena też bardzo przyjazna – 5,99 zł.


Niestety ten produkt się u mnie zupełnie nie sprawdził. Przede wszystkim dlatego, że nie domywa moich włosów! Kiedy pierwszy raz umyłam włosy tym produktem nie mogłam uwierzyć w to co mam na głowie – przyklapnięte, obciążone, matowe włosy. Winę zrzuciłam na siebie – stwierdziłam, że pewnie niedokładnie spłukałam szampon, stąd taki fatalny efekt. Następnym razem płukałam włosy bardzo długo i dokładnie, a efekt był niewiele lepszy. Włosy dalej były bez blasku, poplątane i tylko nieco bardziej odświeżone niż za pierwszym użyciem. Ze względu na to, że nie lubię wyrzucać żadnych produktów stosowałam ten szampon do pierwszego mycia włosów (np. po maseczkach, olejkach), a następnie myłam włosy szamponem, po którym moje włosy wyglądają normalnie (czyli na umyte;). Któregoś dnia sięgnęła po niego moja siostra – i tutaj niespodzianka – była z niego bardzo zadowolona. Jej włosy były miękkie, sprężyste i lśniące. Totalne przeciwieństwo tego, co działo się na mojej głowie. Czy ktoś potrafi wytłumaczyć tą zagadkę? Siostra zabrała szampon, jest z niego zadowolona, a ja nie muszę się z nim więcej męczyć. 

4 komentarze:

  1. Szkoda, że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, ostatnio mam jakiegoś pecha jeśli chodzi o produkty do włosów;/

      Usuń
  2. Po prostu nie na każde włosy są dobre te same preparaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fakt;/ dobrze, że chociaż siostra jest zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń