piątek, 22 lutego 2013

Migawki


Należę do osób, które wierzą w to, że małe rzeczy cieszą dlatego w ramach piątkowego relaksu wrzucam kilka zdjęć z minionego tygodnia: domowa szarlotka musi mieć krateczkę ;) mleko (opcjonalnie jogurt), miód i banan – mój ulubiony zimowy koktajl, poza tym tęsknię za truskawkami i malinami. Mimo faktu, że chcę wiosnę zima nie odpuszcza, trzeba uzupełnić skarpetki i rajstopy. Polecam te z Pepco – skarpetki są dobrej jakości, mają przyjemne wzorki i są w bardzo przystępnej cenie, podobnie sytuacja wygląda z rajstopami - jeśli kupujecie kryjące rajstopy to wiecie, że czasem są po prostu brzydkie, te są idealne – grube, w ładnym kolorze (czarny jest czarny a nie jakiś taki siny i sprany), z bardzo subtelnym połyskiem.


Lubię książki E.Giffin, obejrzałam nowy odcinek „Lekarzy” powiedzmy, że jest to jedyny polski serial, który jestem w stanie znieść, choć i tak uważam, że do ideału mu daleko. Środa to dla mnie idealny dzień na SPA, relaksujemy się po trzech dniach pracy i nabieramy siły na kolejne dwa;) A dzisiaj już piątek – czas iść na kawę z koleżanką i oficjalnie ogłosić weekend!  

4 komentarze:

  1. Świetna jest ta książka Giffin, nie wszystkie podobały mi się tak bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. generalnie zauważyłam, że jej nowsze książki są lepsze od tych pierwszych publikacji.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzięki:) najlepsze są te z guziczkiem

      Usuń