niedziela, 10 lutego 2013

Migawki


Weekend niestety dobiega końca, dlatego wykorzystam dzisiejszy wieczór na totalny relaks – obowiązkowo maska na włosy i na twarz, a do tego film „Cairo time” (recenzenci twierdzą, że to takie spokojne, babskie kino – mam nadzieję, że takie będzie).
Nie jestem zwolennikiem ciast z torebki, ale moja siostra bardzo chciała spróbować jeża więc nie zastanawiałam się długo i postanowiłam, że zrobię, a co mi tam. Stwierdzam jednak, że z typowo domowymi ciastami jest mniej pracy i bałaganu. Poważnie!


Sobota to dla mnie dzień sprzątania – lubię to, mop, ręczniki papierowe, głośna muzyka to jest to! Sprzątani mnie uspokaja. Zawsze kiedy sprzątam zapalam jakiś wosk w kominku, dzięki temu mieszkanie nie pachnie chemicznymi środkami do czyszczenia. A po sprzątaniu nadszedł czas na zasłużony odpoczynek – kawa, ciastko i youtube ;) A jak Wam minął weekend? Nawet się nie obejrzę, a już będzie piątek. Dlaczego czas tak szybko leci?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz