wtorek, 8 stycznia 2013

Organizacja


Nie wyobrażam sobie roku bez kalendarza – zapisuję w nim ważne daty, urodziny, spotkania, listy rzeczy do zrobienia, wkładam bilety, paragony i inne świstki. Lubię kalendarze z Edycji św. Pawła – podoba mi się rozkład jeden dzień – jedna strona. W tym roku zdecydowałam się na mniejszy format niż zwykle, kalendarz z serii futuro ma 9x14 cm i zmieści się nawet do malutkiej torebki. 


Podoba mi się ładny biały papier oraz to, że na końcu każdej strony znajduje się cytat albo rozkład danego miesiąca. Wybrałam okładkę z motywem kwiatowym (z tylu w kolorze oberżyny) ale były też inne wersje – z widokiem miasta, kotkami albo pieskami.


W zeszłym roku mój kalendarz został zdominowany przez terminy i ważne rzeczy do pracy, niemal nie zostało mi miejsca na bardziej prywatne zapiski dlatego w tym roku kupiłam mały (słodki) notes. Jego regularna cena to 12,90 z ale akurat w Accessorize była promocja i zapłaciłam połowę czyli 6,45 zł. Notes ma twardą oprawę w leśne motywy zwierząt, liści, kwiatków, tylna okładka to motyw różowych kropek na granatowym tle. Wiem, że jest trochę dziecinny, ale nie przeszkadza mi to.


Kartki w linie zainstalowane „na sprężynie” i zapinanie na fioletową gumkę zachwycają mnie równie mocno jak sowy na okładce ;) Notes jest przeznaczony na zapisywanie cytatów, postanowień noworocznych, przepisów, inspiracji, tytułów przeczytanych książek, tytułów filmów do obejrzenia i tego typu rzeczy.



 Mój duet:


4 komentarze:

  1. ten ze zwierzaczkami jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam, od razu jak go zobaczyłam wiedziałam, że będzie mój;)

      Usuń
  2. W tym roku równiez mam kalendarz od św. Pawła w tym samym formacie, tylko z okładką jakiegoś miasta (chyba NYC_ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem który - podczas zakupów zastanawiałam się który z nich wybrać, oba bardzo mi się podobają :)

      Usuń