sobota, 10 listopada 2012

Zostałam otagowana


Po raz pierwszy! Czuję się wyróżniona i bardzo dziękuję Ewelinie z  TEGO bloga.  


Zasady prezentują się tak: ,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
A oto pytania, które do mnie trafiły:

1.     Twoje najskrytsze marzenie?
Właśnie dlatego, że jest najskrytsze nie opiszę go tutaj ;)  a tak poważnie należę do tej nielicznej grupy ludzi, która zamiast marzyć woli planować. Może to mało romantyczne, ale nie widzę po prostu sensu w tym, żeby myśleć o rzeczach, których nie mogę osiągnąć. I proszę mi tutaj nie opowiadać o cudownej mocy marzeń, bo jak bym nie robiła tak np. posiadaczką własnej wyspy nigdy nie będę, prawda?
2.     Jakbyś nie mieszkała w Polsce, to w którym kraju chciałabyś zamieszkać?
Jest wiele takich miejsc, ale decyzja o wyjeździe jest bardzo trudna. Może UK? 
3. Woda gazowana, czy woda niegazowana?
Wiem, że zdrowiej jest pić wodę niegazowaną, ale od czasu do czasu mam ochotę na gazowaną wodę, moja ulubiona to Kropla Beskidu (tak wiem, że to koncert coca-coli)
3.     Ulubione ciastka?
Łatwiej wymienić te, których nie lubię: delicje. Całą resztę wcinam ;)
4.     Ulubiony cytat?
„Nie martw się, że bitwę przegrałeś, trzeba wiele sił by dojść do miejsca, gdzie się bitwy przegrywa”.
5.     Czy znalazłaś 4-listna koniczynkę?
Tak!
6.     Film czy książka?
Książka! Czytać uwielbiam i nie wyobrażam sobie bez tego życia, ale filmy oczywiście też lubię oglądać.
7.     Ulubione zajęcie domowe?
Lubię sprzątać ;)
9.Kawa czy herbata?
Po dłuższych przemyśleniach wybieram herbatę.
10.Ulubiony herbata?
Piernikowa albo wiśnia z migdałem.
11. Książka papierowa czy ebook?
Wersja papierowa ;) Nie mam czytnika więc ciężko mi jednoznacznie stwierdzić czy ebooki by mi przypadły do gustu. Ale uwielbiam papierowe książki, ich zapach (zwłaszcza tych nowiutkich), piękne okładki etc.

Niestety muszę trochę nagiąć zasady, nie jestem w stanie nominować aż 11 blogów, ponieważ nie znam aż tylu osób początkujących, a nie chcę dodawać tutaj kogoś tylko dlatego, żeby dobić do jedenastki. Taguję:



I na sam koniec pytania do innych dziewczyn:
1.      Masło do ciała czy balsam?
2.      Ulubione perfumy?
3.      Jaki lakier masz obecnie na paznokciach?
4.      Komin, szal a może chusta?
5.      Jaki film ostatnio obejrzałaś?
6.      Największy kosmetyczny bubel?
7.      Gdzie najczęściej kupujesz kosmetyki?
8.      Jaki masz rodzaj cery?
9.      Ulubiona polska marka kosmetyczna?
10.  Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś to?
11.  Najlepsza maska do włosów to? 

2 komentarze:

  1. mnie rownież jest bardzo miło, ze znalazłas czas odpowiedzieć na moje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za oTagowanie. Odpowiedz jest już u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń