niedziela, 25 listopada 2012

Promocja w Rossmannie


Do 28 listopada w sklepach Rossmann trwa promocja – 40 % na całą kolorówkę (m. in. astor, wibo, rimmel, lovely, l’oreal, Bourjois,  Maybelline). Wczoraj pojechałam do Rossmanna – spodziewałam się pustek na pułkach i tabunów ludzi. Tabuny były, ale okazało się, że na półkach znajduje się bardzo dużo produktów. 


W zasadzie nie potrzebowałam żadnego produktu do makijażu (może poza tuszem do rzęs, próbka high impact mascara jest już na wykończeniu) dlatego wykazując się zdrowym rozsądkiem wzięłam tylko pogrubiający tusz do rzęs wibo extreme lashes oraz brązowy żel stylizujący do brwi (też z wibo).



Oczywiście dzisiaj rano zrobiłam makijaż z wykorzystaniem obu produktów, na razie nie mogę o nich nic więcej powiedzieć poza tym, że maskara ma świetną szczoteczkę (bardzo dużo krótkich włosków, które wyczesują każdą rzęsę) natomiast żel do brwi ma stanowczo za dużą szczotę, ale udało mi się nie wymazać sobie połowy czoła. Za każdy produkt zapłaciłam 5,49 zł! I tak się zastanawiam czy może jeszcze po coś nie wrócić? Ale przecież wszystko mam… ;)  


2 komentarze:

  1. Byłam w rossmanie juz dwa razy i wyszłam z niczym. Dobrze, że wcześniej mój mężczyzna zrealizował moją listę, bo tak to nie wiem czy bym cokolwiek kupiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej wszystko Ci wykupili? Widzę, że wybrałam dobrego rossmanna.

      Usuń