wtorek, 27 listopada 2012

Jesień z pazurem


Krótka prezentacja (niech obraz przemówi) tego, co na moich paznokciach znajduje się w sezonie jesienno-zimowym. Wiem, że większość dziewczyn tego typu posty opublikowała już we wrześniu, ale biorąc po uwagę to, że mój manicure do pracy powinien być jasny, trochę czasu zajęło mi pomalowanie paznokci na każdy z tych ciemnych kolorów.


Flormar 404 – mój ulubieniec, jeśli chcecie uzyskać paznokcie w kolorze ferrari ten lakier nadaje się idealnie. Ma żelową konsystencję (jest bardzo rzadki – trzeba na to uważać), nie smuży, do pełnego krycia potrzebujemy dwóch warstw. Uwielbiam lakiery z tej firmy przede wszystkim za trwałość – na moich paznokciach wytrzymują bez odprysków 3 – 4 dni.


Kolejny egzemplarz marki Flormar U33 – tym razem bardzo ciemny lakiery typu duo chrome – czarna baza napakowana drobinkami opalizującymi na fiolet i turkus. Piękny, niespotykany kolor. Najbardziej podoba mi się to, że lakier na paznokciach tworzy gładką powierzchnię, bez żadnych grudek.


Golden Rose Paris 122– kolor gorzkiej czekolady, długo szukałam takiego lakieru. Ma kremową formułę, do pełnego krycia potrzebujemy dwóch warstw, bezproblemowo się nakłada, nie ma żadnych drobinek.


I ostatni – najgorszy pod względem trwałości miss sporty nr 470 – te lakiery u mnie nie są w stanie przetrwać jednego dnia bez odprysków. Nie przepadam też za pędzelkiem, który nie jest ścięty na prosto tylko zakończony na ‘półokrągło’ co sprawia, że zawsze sobie wyjadę i pomaluję skórki. Wiele niedogodności ten egzemplarz nadrabia pięknym kolorem, modnej w tym sezonie butelkowej zielenii.


Na koniec dwa toppery – powszechnie znany essence 02 cirrus confetti – moim zdaniem jest idealny na zimę, kojarzy mi się z bombkami i choinką (ach ten różnokolorowy brokat)! W przezroczystej bazie znajduje się cała masa różnokolorowych drobinek o różnej wielkości. Jedyny minus – tego lakieru nie da się zmyć tak łatwo!


Meybelline 48 honey crystals  – drobniutki złote drobinki, jeśli nałożymy trzy warstwy uzyskamy dobre krycie i efekt złotej folii na paznokciu. Bardzo mi się podoba, zwłaszcza do czekolady z golden rose. 





4 komentarze:

  1. Mam tą zieleń z Miss Sporty - przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko, że trwałość jest kiepska ;/

      Usuń
    2. eee tam, Seche Vite i po problemie ;)

      Usuń
    3. muszę go w końcu zakupić :) bo mój dotychczasowy top z inglota jest na wykończeniu.

      Usuń