środa, 14 listopada 2012

Figa z czekoladą


Oglądałam zdjęcia na blogach innych dziewczyn i sobie myślałam, że ta limitowana edycja kosmetyków marki Balea o zapachu figi i czekoladowych makaroników musi pięknie pachnieć. Ale kosmetyki niemieckiej marki DM jak wiadomo w Polsce nie są osiągalne więc jakoś wybitnie się nawet nie zastanawiałam skąd by tu sobie wytrzasnąć taki relaksujący specyfik. Do czasu ;) szłam sobie na zakupy, patrzę na wystawę sklepu z niemieckimi produktami i wypatrzyłam żel po prysznic. W środku okazało się, że jest jeszcze balsam do ciała z tej samej linii, poza tym dostępne były inne produkty baleii (tak to się odmienia?), ale wykazałam się odrobiną zdrowego rozsądku i wzięłam tylko balsam i żel pod prysznic.


Kosmetyki pachną cudownie, zapach jest zdecydowanie słodki, ale nie duszący, po tygodniu codziennego stosowania jeszcze mi się nie znudził. Poza czekoladą wyczuwam tam jeszcze czereśnie. Co najlepsze zapach utrzymuje się na skórze przez całą noc, nie podejrzewałam o takie właściwości balsamu za 8 zł ;)


Jeśli chodzi o inne właściwości jest raczej średnio – balsam ma konsystencje mleczka (odzwyczaiłam się od takich rzadkich produktów), jest bardzo wydajny, szybko się wchłania, problem polega jednak na tym, że zanim się wchłonie podczas aplikacji rozmazuje się na skórze, początkowo z nim walczyłam i z uporem maniaka masowałam, aż nie było na skórze żadnych białych zamazań, teraz odpuściłam, nawet taka gruba warstwa wchłania się szybciutko. Balsam nawilża średnio, stosowany rano i wieczorem to i tak za mało dla mojej skóry. Dlatego stosuję go tylko wieczorem (dla relaksu) a rano używam lepiej nawilżającego produktu.


Żel pod prysznic scharakteryzuję krótko, bo nie ma co się rozwodzić – nie wysusza skóry, dobrze się pieni, pachnie jak marzenie. Za 300 ml zapłaciłam 5 zł.

A poza tym mam tyle żeli pod prysznic, że mogę nimi całą wannę wypełnić, muszę w końcu przestać je kupować, ale same przyznajcie, że ciężko się powstrzymać kiedy na sklepowych półkach jest taki wybór ;) 



2 komentarze:

  1. Właśnienie dziś go zakupiłam, już nie mogę się doczekać aż otrzymam paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na jakiej stronie go zamówiłaś? mam nadzieję, że będziesz tak zadowolona jak ja ;)

      Usuń