niedziela, 4 listopada 2012

B jak biovax


Maski z Biovaxu lubię bardzo, regularnie do nich wracam, wypróbowałam niemal wszystkie – jestem brunetką, więc na moich włosach nie zagościła jedynie wersja dla blondynek. Dzisiaj napiszę kilka słów o masce intensywnie regenerującej keratyna + jedwab. Wiele dziewczyn jest zachwycona, słyszałam opinię, że to najlepsza maska z Biovaxu, a ja jakoś nie jestem przekonana, ale zacznijmy od początku ;)


Maska zapakowana jest w standardowe plastikowe opakowanie z zatrzaskiwanym wieczkiem. Wiem, że wiele dziewczyn nie przepada, za tym rozwiązaniem, ale ja je lubię. Uważam, że jest praktyczne, łatwo się otwiera, opakowanie nie przecieka, łatwo wydobyć z niego produkt i zużyć go do dna.


Maska ma bardzo zbitą konsystencję, przyjemny lekko kokosowy zapach. Można ją aplikować na dwa sposoby: zostawić na przynajmniej pół godziny pod czepkiem (ja zawsze trzymam godzinę) albo nałożyć tylko na kilka minut. W obu wersjach maska daje podobne efekty: włosy są miękkie, wygładzone, błyszczące. Nie zauważyłam jednak żadnej spektakularnej poprawy ich kondycji. Spodziewałam się lepszego efektu odżywienia i nawilżenia włosów. Trzeba też bardzo, bardzo dokładnie ją spłukać! W innym przypadku moje włosy po kilku godzinach wyglądały jakby nie miały kontaktu z wodą i szamponem od kilku tygodni;p a taki efekt zdecydowanie nie jest pożądany. Generalnie maska nie jest zła, ale nie zachwyciła mnie tak, żebym chciała kupić ją jeszcze raz. Zdecydowanie bardziej lubię tą z proteinami mlecznymi. Maska nie zawiera SLSów ani parabenów. W składzie znajdziemy natomiast keratyne, proteiny jedwabiu, aminokwasy jedwabiu oraz hennę.


2 komentarze:

  1. u mnie sie ona zupelnie nie sprawdza, a aplikowalam ja juz spokojnie z 6 razy.... wrecz mam wrazenie, ze mam po niej mega suche wlosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. To moja ulubiona maska. Moje zniszczone włosy po niej odżyły. W moim przypadku widać nawilżenie choćby po końcach włosów, który przestały być sztywne i suche. Nie łamią się i nie rozdwajają.
    Włosy przestały się puszyć.

    OdpowiedzUsuń