niedziela, 7 października 2012

Migawki

          Październik jest zdecydowanie spokojniejszy niż wrzesień. W tym tygodniu miałam czas na celebrowanie śniadania, wypicie w spokoju filiżanki kawy, poczytanie gazety, a nawet udało mi się upiec jabłecznik.
W chwilach wieczornego relaksu jesienią niezbędne są świece (wanilia, jabłko z cynamonem i czekolada). Kupiłam bilet na koncert Comy. Kupiłam „Elle” i wczoraj wieczorem pojechałam na szybkie zakupy. W h&m kupiłam dwie pary spodni: w pięknym kolorze butelkowej zieleni i granatowe (39,90 zł). W c&a kupiłam jeansy, których długo szukałam – bardzo ciemne rurki, bez żadnych przetarć i innych udoskonaleń – kosztowały 34,90 zł, ale miałam zniżkę i zapłaciłam za nie 27 zł! Kupiłam jeszcze bransoletkę (10 zł, ze zniżką 7 zł, też c&a)i bluzkę z wężowym motywem (reserved 49,90, ze zniżką ok. 40 zł). 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz