wtorek, 2 października 2012

Chanel


Kupiłam sobie eko-torebkę, czarną, z materiału typu ‘płótno’, będzie idealnym uzupełnieniem jesiennych luźnych, wygodnych codziennych zestawów. Co sprawia, że zwykła szmaciana torba na zakupy nabiera charakteru? Napis!


Swoją kupiłam na stronie alefajnatorebka.pl. Podobała mi się jeszcze wersja z tekstem „Zgubiłam czarną Pradę. Torba zastępcza” albo „Coffee is always a good idea”. Wybór jest ogromn! Z przesyłką zapłaciłam 35 zł. Torebkę zamówiłam w piątek, a w poniedziałek już na mnie czekała na poczcie. Jedyne, co mi się nie spodobało to brak kontaktu sklepu z klientem, nie dostałam maila, że pieniądze wpłynęły na konto, że przesyłka została wysłana. W poniedziałek rano (zanim w skrzynce znalazłam awizo) napisałam maila z pytaniem o moje zamówienie. Odpowiedź dostałam dzisiaj rano z informacją, że torebka została dzisiaj spakowana i przekazana do wysyłki. Hmm… czy to nie dziwne? Zwłaszcza, że ecobag jest u mnie od wczoraj? 

4 komentarze:

  1. Świetna ecobag ,też planuje kupno takiej tylko ,ze z napisem "Zgubiłam Channel ,torba zastępcza"
    Pozdrawiam ,blog cudny ...
    www.steffashion15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:) nie mogłam się zdecydować na napis, podobało mi się ich przynajmniej kilka!

      Usuń
  2. Podałabyś link strony na której kupiłaś torebeczkę? Fajny blog :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo : alefajnatorebka.pl

      Usuń