sobota, 11 sierpnia 2012

Wakacyjny duet kokos&ananas

Pogoda za oknem typowo jesienna, jest pochmurno i deszczowo, a ja na przekór postanowiłam napisać post o zapachu lata. Jakby na to nie patrzeć nie ma jeszcze połowy sierpnia.



Najpierw będzie krótka historia o tym jak nie mogłam kupić wody toaletowej o zapachu ananasa i kokosa. Byłam w sklepie yves rocher i pytałam o ten zapach pani ekspedientka powiedziała mi, że jest to edycja limitowana jeszcze nie dostępna w sklepie, kiedy natomiast przyszłam drugi raz ta sama pani poinformowała mnie, że „produkt wchodził w skład edycji limitowanej i już został wyprzedany”. Dowiedziałam się też, że w żadnym sklepie już go nie ma. W domu sprawdziłam stronę internetową yr i limitowani już nie było. Pomyślałam trudno, ze względu na moją wielką miłość do wszystkiego co pachnie kokosem postanowiłam zaopatrzyć się w kokosową wodę toaletową, która jest w regularnej sprzedaży, tym razem wybrałam inny sklep yr i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że limitowana woda toaletowa jeszcze tam jest, co prawda resztki w postaci wody o pojemności 20 ml, a nie 100 ml, ale i tak wzięłam.  Za 20 ml zapłaciłam 19,90, cena za 100 ml to 39,90 zł.


 Zapach bardzo w moim guście, słodki – ale nie chemicznie przesłodzony. Kojarzy mi się bardziej z mgiełką zapachową, nie jest nachalny, łączy w sobie proste nuty zapachowe kokosa i ananasa, przez co pachnie trochę jak pinacolada. Idealnie sprawdza się w upalne letnie wieczory, ale będę go też używała od czasu do czasu jesienią żeby sobie przypomnieć słoneczne, upalne dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz