poniedziałek, 6 sierpnia 2012

To nie jest zwykły szampon do włosów ;)


Zawsze wydawało mi się, że szampony przeznaczone dla dzieci nie sprawdzą się na włosach dorosłych i z tego powodu nie sięgałam po takie szampony, ale przeczytałam tyle pozytywnych opinii o różnych produktach dla dzieci (płyny do kąpieli, kremy, nawilżane chusteczki), aż w końcu poszłam do Rossmanna i za ok. 4 zł nabyłam szampon z serii babydream.


Szampon zapakowany jest w jasnoniebieską, plastikową butelkę z wygodnym ‘otwieranym’, a nie odkręcanym aplikatorem i słodkimi wytłoczonymi motylkami (wiem, że motylki nie mają wpływu na jakość szamponu, ale ślicznie wyglądają).
Szampon pachnie dokładnie tak, jak większość produktów przeznaczonych dla malutkich konsumentów. Nie utrzymuje się długo, w zasadzie zaraz po zmyciu szamponu z włosów ulatuje również zapach, który kojarzy mi się z zasypkami dla niemowląt.


Produkt jest gęsty i początkowo ciężko go rozprowadzić po włosach, ale później dobrze się pieni i nie sprawia większych problemów. Dobrze usuwa wszelkie olejki i maseczki, pozostawia włosy czyste i niesamowicie mięciutkie (uwielbiam ten efekt), jest tylko jeden minus – bardzo plącze włosy, ale mając na uwadze jego skład (bez parabenów, silikonów i SLSów) takie działanie nie powinno nas dziwić.  Podsumowując: wysoka jakość, niska cena, dobra dostępność. Czego jeszcze chcieć więcej?





1 komentarz:

  1. podobnie działa szampon fryzjerki sleek line a w połączeniu z odżywką włosy stają się mięciutkie i nie plączą się :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń