niedziela, 5 sierpnia 2012

Koniec z zakupami


Zrobiłam wczoraj remanent w mojej szafie, czego efektem jest całkiem sporo wolnego miejsca, a zatem zakupy ;) Zauważyłam, że kupuje mało, ale często jeżdżę na zakupy, to nie moja wina, zawsze mnie ktoś wyciągnie, a przecież nie odmówię! Na zdjęciach znajdują się zakupy wczorajsze i dzisiejsze. Z tego wszystkiego naprawdę chciałam kupić tylko szary sweterek, a reszta jakoś tak sama wpadła. Powstrzymuję się od zakupów kosmetycznych, na razie wszystko mam. A po weekendzie się zbiorę i wyprodukuję kilka recenzji.

Tymczasem zdjęcia: 
Motyw ptaszków bardzo mi się podoba, sama nie wiem dlaczego. Koszulka z dwukolorowym zameczkiem na plecach pochodzi z reserved (29,90) pierścionek z c&a (10 zł). Prawda, że śliczne?


W h&m kupiłam kultowy wypełniacz do koka (9,90 zł, próbowałam zastąpić go skarpetką ale skarpetka jest dla moich cienkich włosów za ciężka i kok za nic nie chciał się trzymać) i gumkę do włosów ze srebrną blaszką – niestety nie było już złotych (6,90 zł).


Pozostałe zakupy to: top z guziczkami z kobaltowym kolorze (całe 9,95 zł New Yorker), bluzeczka typu nietoperz (35 zł, bazarek) i jasnoszary sweterek (c&a 55,90 zł).



Do jutra ;)



2 komentarze: