poniedziałek, 30 lipca 2012

Paczuszka


Po drodze z pracy wstąpiłam po paczkę. Do paczkomatów InPost mam dosłownie pięć minut drogi i zdecydowanie wolę taką formę dostawy niż wyczekiwanie na kuriera.
Skorzystałam z lipcowej promocji w sklepie paa tal (dostawa do paczko matów za darmo) i kupiłam odżywkę henna wax (pisałam o niej tutaj ), zapłaciłam za nią dokładnie 11,82 zł, podczas gdy jej cena w aptece to 31,50 zł!




Sklep paa tal polecam, świetny kontakt, szybka wysyłka. Odżywka była dobrze zapakowana w folię bąbelkową, nic jej się nie stało podczas podróży. Na pewno jeszcze coś w paa talu zamówię. 





Do zamówienia dostałam gratis w postaci opalizującego na zielono pigmentu. Zielony zdecydowanie nie jest moim kolorem w makijażu, ale doceniam fakt, że dostałam coś ekstra do zamówienia mimo faktu, że było ono takie malutkie.


Buziaki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz