wtorek, 17 lipca 2012

Mydło marsylskie


Mydło zostało wyprodukowane na bazie czystej zimno tłoczonej oliwy z oliwek (72% składu). Polecane jest to wszystkich typów skóry, szczególnie suchej i z tendencją do łuszczenia. Mydło bardzo dobrze nawilża, natłuszcza i odżywia skórę. Po wyjściu z wanny nie trzeba używać balsamu, chociaż ja przeważnie i tak używałam. Mydło bardzo dobrze się pieni, w kontakcie z wodą zmienia się w dość gęstą emulsję. Można je aplikować na całe ciało (nadaje się nawet do higieny intymnej), parę razy w formie eksperymentu umyłam nim nawet twarz. Mydło nie podrażnia, jest bardzo delikatne, nie powoduje efektu ściągnięcia skóry, bardzo skutecznie zwalcza problem zapalenia mieszków włosowych.


 Minusem jest specyficzny zapach, na początku go nie znosiłam, ale później się przyzwyczaiłam. Na szczęście po aplikacji już go nie czuć. Za mydło wielkości 300g zapłaciłam 20 zł, kupiłam je w sklepie stacjonarnym „Mydlarnia u Franciszka”.  Mydło jest wielkie, nie wyobrażam sobie jak można się umyć taką ogromną kostką dlatego przekroiłam je na trzy części.


Dzisiaj za oknem pada deszcz, pogoda jest raczej jesienna – idealna na czytanie skandynawskiego kryminału. Buziaki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz