niedziela, 15 lipca 2012

Hydra Vegetal


Na lato szukałam kremu o lekkiej formule dlatego zdecydowałam się na żel krem intensywnie nawilżający z linii Hydra Vegetal Yves Rocher (dostępna jest również wersja typowo kremowa). Produkt przeznaczony jest co prawda do skóry normalnej i mieszanej, ale na mojej suchej sprawdza się wspaniale!


Zacznijmy od tego, że nie wierzyłam za bardzo w jego cudownie, dogłębnie nawilżające właściwości o których przekonywała mnie pani w sklepie, ale chyba muszę iść i jej podziękować za to, że doradziła mi ten krem:) Krem naprawdę świetnie nawilża, moja skóra nie jest ściągnięta, zniwelował nawet suche, odstające skórki oraz bardzo suchą skórę przy nosie. Krem nie podrażnia i nie wyskoczył mi po nim żadne niespodzianki. Producent zaleca aplikować go dwa razy dziennie, ja jednak używam kremu tylko raz dziennie, a efekt nawilżenia utrzymuje się całą dobę.


Produkt ma konsystencję typowego żelu-kremu, wchłania się bardzo szybko, moja skóra po nim się nie świeci, ale w sumie ten efekt u mnie nie występuje więc nie potrafię stwierdzić jak zadziała na innych. Krem ma wspaniały orzeźwiający zapach, taki trochę ogórkowy. Zapakowany jest w klasyczny szklany słoiczek, z zakrętką w ładnym miętowym kolorze.




Ze względu na lekką konsystencję krem jest bardzo wydajny, używam go od 1,5 miesiąca, a zużyłam 1/3. Regularna cena kremu to 39 zł/50ml, w promocji zapłaciłam za niego 23zł. Produkt na piątkę, z pewnością go niego wrócę. 


1 komentarz:

  1. też używam tego kremu i u mnie się też spisuje bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń