sobota, 21 lipca 2012

Co jest w mojej torebce?


Wyszłam kupić lakier do paznokci (potrzebuję jasnego, neutralnego koloru do pracy) a wróciłam z torbą ;)

Torebki o tym kroju podobały mi się już dawno, ale albo była za droga, albo nie do końca odpowiadał mi kolor, a poza tym bardzo wiele dziewczyn je nosi… Ale ta urzekła mnie zupełnie i nie mogłam jej nie kupić. Jest w miodowym kolorze, w środku ma dużo przegródek (może w końcu uda mi się utrzymać w torebce ład i porządek?) i kosztowała 59 zł. W związku z tym, że przepakowywałam rzeczy z poprzedniej torebki do tej postanowiłam zrobić fotę i pokazać co noszę w torebce. 

w środku: 




Nie ma tutaj nic nadzwyczajnego: kalendarz, długopisy, okulary, ładowarka do telefonu, klucze, portfel, kosmetyczka (w środku znajdują się: chusteczki, plastry, carmex, pilniczek do paznokci, próbka perfum, gumka do włosów).


Opcjonalnie w torebce pojawia się kanapka do pracy, jabłko albo parasol. Wcześniej nosiłam jeszcze książkę, ale wtedy dojazd do pracy autobusem zajmował mi pół godziny, teraz chodzę na nogach dziesięć minut więc książka czeka na mnie w domu.  
Nie noszę dużo w torbie przede wszystkim dlatego, że jak jest strasznie ciężka to boli mnie ramię, ale mam koleżankę, która nosi ze sobą w mega wielkiej torbie wszystko: dodatkowy sweter, szalik, butelkę soku, dwa flakony perfum i wiele wiele innych! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz