piątek, 25 maja 2012

Letnie akcesoria cz. 2 biżuteria

Letnich inspiracji ciąg dalszy, w kwestii biżuterii od kilku lat królują u mnie kolczyki – wkrętki, ale na lato znalazło się też kilka bransoletek i nawet jeden wisior.  Moim zdaniem biżuteria w znacznej mierze „buduje” strój, jestem fanką sztucznej biżuterii, co będzie widać na zdjęciach.


Kolczyki:



  piórka z reserved 



turkusowy to kolor wakacji! kolczyki są z Tunezji, ale wiele podobnych jest w india shop'ach 




zdjęcie "na szklance" było konieczne, żeby uchwycić kolor w słońcu


kolczyki nie są z divy (poza małymi serduszkami), na tym kartoniku są po prostu lepiej widoczne niż na stole. 


wielosezonowe sowy z flo


Te babeczki (accesorize) są przesłodkie, czasem się zastanawiam czy nie jestem za stara na takie kolczyki, ale w sumie… co mi tam! Wiek to tylko liczba. Nie wiem gdzie jest drugi kolczyk-skrzydło, muszę poszukać. 
Nigdy nie wychodzę z domu bez kolczyków ;) 

Bransoletki: 


Bardzo ją lubię, jest duża, masywna i marynarska! 


Pseudo Pandora ;) z avon'u

Pierścionki: 


Bardzo podoba mi się ten z cytrynowym oczkiem (kupiony w I am), a ten drugi to powszechnie znany władca pierścieni z h&m



biżuteria z kwiatowym wzorem jest latem zawsze modna (apart)



znowu kwiatki (accesorize)


koraliki z trolla 

Jedyny wisior jaki posiadam: 



a na koniec pudełeczko na biżuterię: 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz