wtorek, 29 maja 2012

lakiery

Cześć,
dzisiaj (ze względu na brak czasu) będzie szybki post w obrazkach. Udokumentowałam na kilku fotach lakiery do paznokci, które moim zdaniem super nadają się na lato. Wiem, że już sto razy to mówiłam (pisałam), ale powtórzę jeszcze raz: latem liczy się kolor! Jeśli nie chcecie kupować ubrań/dodatków, które ze względu na kolor (mięta, pomarańcz, koral, wszystkie neony) będą modne przez jeden, góra dwa sezony postawcie na lakier do paznokci - zmieni i odświeży cały look za jedyna 5 zł (mniej więcej:) W tym roku bardzo modne są paznokcie pomalowane na dwa kolory (np. jeden paznokieć pomalowany na miętowo a reszta na niebiesko), chociaż oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żeby każdy paznokieć był innego koloru. Bezpieczny, klasyczny francuski manicure zostawmy na jesień/zimę, teraz nadchodzi lato!


zacznijmy od beży dla tradycjonalistów;)


turkus & mięta - uwielbiam


intensywny, niemal neonowy koral


Przedział cenowy wszystkich zaprezentowanych okazów to od 4 zł do 6 zł.

Zauważyłam ostatnio, że lakiery z flormar'u o standardowej pojemności 11ml w galeriach na wyspie z ich produktami kosztują 11,90 zł, natomiast w małej drogerii znalazłam te same za 6 zł! Oczywiście nie ma tam wszystkich dostępnych kolorów, ale można kupić dwa lakiery w cenie jednego i zawsze jest z czego wybrać.

Do jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz