niedziela, 27 maja 2012

Ciasteczka owsiane


Jak pisałam kilka postów wcześniej upiekłam ciasteczka owsiane. Przepis jest banalnie prosty, a przygotowanie masy zajmuje 5 minut.
Będziemy potrzebowały:
400 g płatków owsianych
100 g cukru
150 g masła
Całe opakowanie cukru waniliowego (wanilinowego?)
3 jajka

Masło, jajka i cukier ucieramy (oczywiście zrobiłam to z pomocą miksera, próbowałam manualnie, ale nie polecam tej techniki – jest pracochlonna), następnie do powstałej masy dodajemy płatki owsiane i delikatnie mieszamy. Masę nakładamy na papier pergaminowy i wkładamy do piekarnika. Pieczemy do zezłocenia.
Z podanych produktów upiekłam 20 ciastek

Są pyszne, następnym razem dodam żurawinę i orzechy. Tym razem zrobiłam taką podstawową – testową wersję ponieważ nie wiedziałam czy ciastka wyjdą. Wyszły, tak wszystkim smakowało, że nie zdążyłam zrobić zdjęć ;) Następnym razem się poprawię!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz