poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Małe rzeczy cieszą!


Saszetki z maseczkami i peelingami to wspaniały wynalazek. Za dosłownie kilka złotych można przetestować, przekonać się o działaniu produktu bądź też jego braku. Jak wcześniej wspominałam mam cerę naczynkową, wrażliwą, wiele produktów mnie uczula i/lub podrażnia dlatego wolę kupić saszetkę za 2 zł niż pełnowymiarowe opakowanie i później się zastanawiać co mam z tym kosmetykiem zrobić (zdarzały się przypadki kiedy nawilżającą maseczkę wykorzystywałam do poprawy kondycji nóg, ponieważ na twarzy powodowała pożar).


Marion Spa kremowy peeling z ziarenkami z winogron – (trudno o dłuższą nazwę) produkt, który pachnie pięknie! Wiernie oddaje zapach winogron, zero chemicznych nut, sama natura. Dodatkowo dobrze złuszcza skórę. Stosuję go wyłącznie na brodę i czoło więc  10 mililitrowa saszetka starcza mi na kilka aplikacji. Jedynym minusem jest słaba dostępność produktu – widziałam go tylko w jednej drogerii. Faktycznie w kosmetyku są zatopione zmielone ziarenka winogron!

Perfecta beauty mask słodkie migdały i miód – odżywcza maseczka przeznaczona do skóry suchej. Stosuję ją nieregularnie – wtedy kiedy moja skóra jest przesuszona bardziej niż zwykle. Świetnie nawilża. Kremowa konsystencja wchłania się w skórę, po 10 minutach zmywam nadmiar ciepłą wodą i gotowe! Nawilżona, elastyczna, gładka w dotyku skóra twarzy. To mój zdecydowany faworyt, nie znalazłam lepszej maseczki, od czasu do czasu testuje inne, ale żadna nie jest tak dobra jak ta z perfecty.  10 mililitrów to dwie (albo trzy) aplikacje.

Ziaja phyto aktiw – maseczka wzmacniająca do cery naczynkowej. Co ona wzmacnia? Nie mam pojęcia, na pewno nie osłabione naczynka. Maseczka nie robi nic, ciężko ją zmyć, a skóra po jej zaaplikowaniu nie jest ukojona. Testowałam ją kilkakrotnie (nie poddaje się łatwo), ale za żadnym razem nie spełniła moich oczekiwań, a szkoda ponieważ bardzo lubię inne produkty Ziai.

A tak na marginesie bardzo zastanawiają mnie te wszystkie nazwy typu „beauty mask” na polskich produktach…  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz